Οταν έγινε η πρεμιέρα του «Σωσμένου» του Εντουαρντ Μποντ, την άνοιξη του 1990, η Αθήνα βρέθηκε μπροστά σε μια διπλή έκπληξη: Από τη μια ένας χώρος, όπως το παλιό τυπογραφείο της εφημερίδας «Εμπρός» στου Ψυρρή, γινόταν θέατρο κι απ’ την άλλη, μια νέα ομάδα, από ικανούς και ταλαντούχους ηθοποιούς-σκηνοθέτες, οι Μορφές, γεννιόταν. Η πρώτη τους παράσταση καταγράφηκε στη συλλογική μνήμη με τις επόμενες να προσθέτουν κρίκους στην αλυσίδα του καλού, του πολύ καλού θεάτρου.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ