Οταν έγινε η πρεμιέρα του «Σωσμένου» του Εντουαρντ Μποντ, την άνοιξη του 1990, η Αθήνα βρέθηκε μπροστά σε μια διπλή έκπληξη: Από τη μια ένας χώρος, όπως το παλιό τυπογραφείο της εφημερίδας «Εμπρός» στου Ψυρρή, γινόταν θέατρο κι απ’ την άλλη, μια νέα ομάδα, από ικανούς και ταλαντούχους ηθοποιούς-σκηνοθέτες, οι Μορφές, γεννιόταν. Η πρώτη τους παράσταση καταγράφηκε στη συλλογική μνήμη με τις επόμενες να προσθέτουν κρίκους στην αλυσίδα του καλού, του πολύ καλού θεάτρου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ