στους 10 Ελληνες ανησυχούν για τον πληθωρισμό και την ακρίβεια που μειώνουν την αγοραστική τους δύναμη, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός την αγοραστική δύναμη & τις συνήθειες των καταναλωτών» σε 19 χώρες. Ο υψηλός πληθωρισμός και η ακρίβεια έχουν άμεσο αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες τόσο των Ελλήνων αλλά και διεθνώς. Η χώρα μας έρχεται δεύτερη σε βαθμό μείωσης της αγοραστικής δύναμης, μετά την Αγγλία, με πάνω από 3 στους 5 Ελληνες να δηλώνουν ότι τα εισοδήματά τους χάνουν την αγοραστική τους ισχύ, ενώ στον βαθμό ανησυχίας για περαιτέρω επιπτώσεις του πληθωρισμού στο μέλλον έρχεται πρώτη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ