Οι καταναλωτές κατά την Black Friday ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για διαδικτυακές αγορές στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Adobe Analytics. Η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της συγκεκριμένης ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Η άνοδος αυτή σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περυσινή εορταστική περίοδο. Φέτος τέτοιες αγορές αποτελούν σημείο αναφοράς για το πορτοφόλι των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας λιγοστεύουν και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ