Οι ρυθμίσεις που θα αποφασίσει στο άμεσο μέλλον ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας μέχρι το 2050 θα πετύχει μόνο εάν είναι έξυπνη, δίκαιη και στοχεύει σε αυτόν που πραγματικά ρυπαίνει, δίνοντας παράλληλα προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε ναυτιλιακού κλάδου. Αυτό τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης μιλώντας χθες στην πρώτη ημέρα της 33ης Γενικής Συνέλευσης του ΙΜΟ στο Λονδίνο, δίνοντας το στίγμα της ελληνικής θέσης. Ο ναυλωτής του πλοίου θα είναι αυτός που θα επωμισθεί το όποιο κόστος της πράσινης μετάβασης καθώς αυτός καθορίζει τη συμπεριφορά του πλοίου (ταχύτητα, δρομολόγιο, κ.λπ.).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ