Με όρους πολιτικού μάρκετινγκ, η απόπειρα να λανσαριστεί ως ελκυστικό προϊόν το κόμμα που βγάζει ειδήσεις μόνο απ’ τα εσωκομματικά του δράματα είναι θεμιτή. Αλλά τα όρια της διαφήμισης είναι πεπερασμένα. Σπάνια αλλάζει την κοινή πεποίθηση για ένα brand όταν αυτό έχει δοκιμαστεί ξανά και ξανά από τους καταναλωτές και δεν έχει ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ