Ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια και καλλυντικά είναι οι μεγάλοι χαμένοι της αγοράς τον τελευταίο χρόνο με τις αγορές να αναμένονται να είναι περιορισμένες και το 2024. Η εκτόξευση του πληθωρισμού και οι ανατιμήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης κλέβουν κομμάτι από τις δαπάνες που άλλες χρονιές θα έκαναν τα νοικοκυριά για αγορές σε αυτές τις κατηγορίες. Η αγοραστική δύναμη για πάνω από έξι στους δέκα Ελληνες μειώθηκε από την αρχή του χρόνου, ενώ εννέα στους δέκα ανησυχούν για το τι μέλλει γενέσθαι τους επόμενους μήνες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ