Η «Φόνισσα» (Ελλάδα, 2023) της Εύας Νάθενα είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα ελληνικά φιλμ των τελευταίων χρόνων και ένας από τους λόγους είναι η θαυμάσια διαχείριση του πρωτότυπου κειμένου στο οποίο το σενάριο της Κατερίνας Μπέη στηρίχθηκε: το ομότιτλο μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη μάς ταξιδεύει στην ψυχή μιας ταλαιπωρημένης αλλά ατσαλένιας γυναίκας, της Χαδούλας (Καρυοφυλλιά Καραμπέτη), μάνας αρκετών θυγατέρων και γιαγιάς, η οποία αναλογιζόμενη την ταλαιπωρία που η ζωή επιφυλάσσει στα γένους θηλυκού βρέφη του χωριού της αποφασίζει να τα σκοτώσει, πιστεύοντας ότι έτσι τα γλιτώνει από αυτά που η ίδια έχει περάσει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ