Ανθρακες ο θησαυρός της φετινής «Black Friday» καθώς οι έντονα πληθωριστικές πιέσεις δεν επέτρεψαν στους καταναλωτές να φανούν και πολύ γενναιόδωροι στις αγορές τους παρά το γεγονός ότι για κάποιες επιχειρήσεις οι προσφορές είχαν διάρκεια ακόμα και ενός μήνα. Αποτέλεσμα ήταν το 45% των επιχειρήσεων να μη δουν καμία αύξηση του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι παρά τις εκπτώσεις που έκαναν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ