Ιούλιος 2012. Ο Μπαράκ Ομπάμα παρακολουθεί τον αγώνα μπάσκετ ανάμεσα στην Ολυμπιακή ομάδα της χώρας του με εκείνη της Βραζιλίας. Κάποια στιγμή σκύβει και δίνει ένα παθιασμένο φιλί στη Μισέλ. Η κάμερα του σταδίου ζουμάρει στις ερωτικές διαχύσεις του προεδρικού ζεύγους και την επομένη το πλάνο γίνεται viral σε όλο τον πλανήτη. Η κίνηση δεν ήταν τυχαία. Μόλις τέσσερις μήνες μετά, τον Νοέμβριο, θα ακολουθούσαν οι εκλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στις οποίες ο Ομπάμα κέρδισε τη δεύτερη προεδρική θητεία. Μετρ του πολιτικού marketing δημιούργησε ολόκληρη «σχολή», η οποία χάραξε νέους δρόμους στην πολιτική επικοινωνία. Ηδη από το 2008 έδωσε έναν νέο αέρα, αλλάζοντας όλα όσα ήταν μέχρι τότε γνωστά στις προεδρικές καμπάνιες, τροφοδοτώντας με φρέσκο, νεανικό, εναλλακτικό περιεχόμενο τα Μέσα Ενημέρωσης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ