Aπό την πρώτη κιόλας ταινία του, το 45λεπτο ντοκιμαντέρ «Introduction to the End of an Argument» (Εισαγωγή στο τέλος ενός επιχειρήματος, 1990) – όπου εικόνες ταινιών όπως οι «Λόρενς της Αραβίας» και «Εξοδος» αναμειγνύονται με αποσπάσματα τηλεοπτικών σόου και ειδήσεων για να προκύψει ένα παράξενο σχολιαστικό ντοκουμέντο πάνω στην ιστορία της πολιτικής της Μέσης Ανατολής – μέχρι την τελευταία του, «Ο Παράδεισος έπεσε στη Γη» (2019) – το οδοιπορικό σε διάφορες χώρες του κόσμου ενός κινηματογραφιστή ο οποίος παντού βρίσκει κοινά στοιχεία με τη χώρα του την Παλαιστίνη – ο παλαιστίνιος σκηνοθέτης Ελία Σουλεϊμάν έχει κερδίσει μια δική του θέση στο παγκόσμιο σινεμά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ