Μιλούσαμε πριν από λίγες μέρες με έναν σπουδαίο ηθοποιό μας που, τον τελευταίο καιρό, δεν εμφανίζεται πια στο θέατρο. Αναφερόμασταν σε έναν καταξιωμένο σκηνοθέτη που διαλέγει πρωταγωνιστές σε κλασικά έργα ανάλογα με τον ρόλο που παίζουν στην τηλεόραση. Θέλει έναν «κακό» του διεθνούς κλασικού ρεπερτορίου; Θα επιλέξει έναν ηθοποιό που παίζει τον κακό και σε κάποιο σίριαλ. Θέλει, τυχαίο παράδειγμα, ένα πρίγκιπα Μίσκιν; Θα ψάξει ανάμεσα σε αυτούς που, εκείνη τη σεζόν, υποδύονται στην τηλεόραση έναν καλό χαρακτήρα. Βέβαια, μέχρι να κλείσουν τη συμφωνία, να σχεδιαστεί η παραγωγή, να γίνουν οι πρόβες και να ανεβεί η παράσταση, έχει αλλάξει η σεζόν και τα σίριαλ και ο περσινός «κακός» μπορεί τώρα να ερμηνεύει τον καλό. Ή το ανάποδο. Και ενώ γελούσαμε, ο φίλος ηθοποιός σοβάρεψε απότομα και μας είπε: «Καταλαβαίνετε τώρα γιατί δεν θέλω πια να παίζω στο θέατρο;».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ