Από 150 μέχρι και 450 δολάρια θα είναι ακριβότερη η μεταφορά ενός container στον Ειρηνικό από ένα πλοίο που χρησιμοποιεί εναλλακτικά καύσιμα μηδενικών εκπομπών άνθρακα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη του UMAS, ενός οργανισμού που συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο UCL της Βρετανίας. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιθώριο της COP28 και παρουσιάζει λεπτομερώς το ετήσιο συνολικό κόστος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μηδενικές εκπομπές και τη διαφορά κόστους ανά εμπορευματοκιβώτιο για τα πλοία του Ειρηνικού και τα πλοία μικρότερων διαδρομών (short sea shipping).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ