Οι χαμηλές δαπάνες για την παιδεία δεν δικαιολογούν τις ακόμα χαμηλότερες επιδόσεις των ελλήνων μαθητών, όπως κατέδειξε η έκθεση PISA. Οι δαπάνες στην Ελλάδα κυμαίνονται γύρω στο 4% του ΑΕΠ, όταν στην ΕΕ είναι περίπου 5%, ενώ υπάρχουν χώρες όπως η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο με ακόμα μικρότερα ποσοστά, ή με μεγαλύτερα όπως η Χιλή. Συνεπώς, ένα πετυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα δεν απαιτεί μόνο χρήματα, αλλά σωστό σχεδιασμό. Οποιος έχει μικρά παιδιά στο Δημοτικό ή μεγαλύτερα στο Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα μεγαλύτερα στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όποιος σπούδασε σε Ελλάδα και εξωτερικό καταλαβαίνει αμέσως τις αδυναμίες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ