Οι χαμηλές δαπάνες για την παιδεία δεν δικαιολογούν τις ακόμα χαμηλότερες επιδόσεις των ελλήνων μαθητών, όπως κατέδειξε η έκθεση PISA. Οι δαπάνες στην Ελλάδα κυμαίνονται γύρω στο 4% του ΑΕΠ, όταν στην ΕΕ είναι περίπου 5%, ενώ υπάρχουν χώρες όπως η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο με ακόμα μικρότερα ποσοστά, ή με μεγαλύτερα όπως η Χιλή. Συνεπώς, ένα πετυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα δεν απαιτεί μόνο χρήματα, αλλά σωστό σχεδιασμό. Οποιος έχει μικρά παιδιά στο Δημοτικό ή μεγαλύτερα στο Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα μεγαλύτερα στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όποιος σπούδασε σε Ελλάδα και εξωτερικό καταλαβαίνει αμέσως τις αδυναμίες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ