Σχεδόν 21 δισεκατομμύρια ευρώ ξόδεψαν οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί και οι μεγάλες πλατφόρμες ροής στην Ευρώπη το 2022 για την παραγωγή πρωτότυπου τηλεοπτικού περιεχομένου. Σύμφωνα με νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου, οργανισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Στρασβούργο, ακολουθώντας τη διεθνή τάση των τελευταίων χρόνων που θέλει τον πολλαπλασιασμό των επενδύσεων σε νέες σειρές, ταινίες, εκπομπές και σόου για την τηλεόραση, οι ευρωπαίοι πάροχοι έσπασαν ρεκόρ χρημάτων που δαπάνησαν σε νέα προγράμματα. Συγκεκριμένα, το 2022 έκλεισε με την ετήσια δαπάνη περιεχομένου να κυμαίνεται στα 20,8 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που όχι μόνο σήμανε την ανάκαμψη της βιομηχανίας μετά την κρίση του κορωνοϊού, αλλά έβαλε πολύ ψηλά τον πήχη των παραγωγών της τελευταίας δεκαετίας, σε σχέση με τα 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν ο αντίστοιχος προϋπολογισμός για το 2012.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ