Στον «Ναπολέοντα» του Ρίντλεϊ Σκοτ εμφανίζεται ως ο «αυστριακός πρεσβευτής» – χωρίς όνομα. Και με την υπαινικτικότητα που προσδίδουν οι ημιφωτισμένες σκηνές, την ώρα που δύο διπλωμάτες παίζουν χαρτιά, ο Μέτερνιχ εντυπώνεται ως άνθρωπος του παρασκηνίου. Ενας μαριονετίστας που με συνοφρυωμένο πρόσωπο τοποθετείται πάνω στη σκακιέρα την ώρα που η Ευρώπη αλλάζει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ