Η τελευταία αφορμή είναι ο «Ναπολέων» του Ρίντλεϊ Σκοτ. Μία ακόμα κινηματογραφική βιογραφία, όπου πολλοί αναζητούν την ιστορική αλήθεια. Από κοντά και «Ο μαέστρος» του Μπράντλεϊ Κούπερ, η βιογραφία του Λέοναρντ Μπέρνσταϊν, για την οποία ήδη μέρος της κριτικής έγραψε ότι αποκρύπτει τη σχέση του με τον Δημήτρη Μητρόπουλο. Πρέπει οι κινηματογραφικές δημιουργίες να λένε και να γράφουν την ιστορική αλήθεια; Ή μέρος της γοητείας τους είναι ακριβώς το βλέμμα του σκηνοθέτη; Τη γνώμη τους καταθέτουν ο κινηματογραφικός κριτικός των «ΝΕΩΝ» και του «ΒΗΜΑΤΟΣ» Γιάννης Ζουμπουλάκης και ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής, ο οποίος έχει γυρίσει τις βιογραφίες των Ελ Γκρέκο, Κωνσταντίνου Καβάφη, Νίκου Καζαντζάκη, Ιωάννη Βαρβάκη και αυτό τον καιρό ετοιμάζει εκείνη του Ιωάννη Καποδίστρια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ