Η περίφημη σύμβαση «717», που αφορούσε την αποκατάσταση του Συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού τμήματος Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, υπεγράφη το 2014 με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2016, τροποποιήθηκε το 2019 και έκτοτε πήρε επτά παρατάσεις. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ