Κάθε εμπόδιο για καλό λέει μια λαϊκή παροιμία και στην περίπτωση της ναυτιλίας δεν είναι λίγες οι φορές που αυτό ισχύει, αν με την έννοια εμπόδιο εννοούμε μια κατάσταση που οδηγεί σε άνοδο της ζήτησης πλοίων. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις που συνδέονται με δυο στρατηγικούς για το παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο, τεχνητούς θαλάσσιους δρόμους τη Διώρυγα του Παναμά και τη Διώρυγα του Σουέζ, πολλοί αναλυτές σπεύδουν να εκτιμήσουν τι σημαίνει για τη ναυτιλία η ξηρασία που επιμένει στον Παναμά και το ενδεχόμενο να κλείσουν τα στενά του Σουέζ λόγω των επιθέσεων των ανταρτών Χούτι σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ