Εντυπωσιακή είναι πλέον η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην Ελλάδα αφού πάνω από τους μισούς Ελληνες, όλων των ηλικιών, επιλέγουν να κάνουν με αυτόν τον τρόπο τις καθημερινές τους αγορές, όταν μία δεκαετία πριν ήταν λιγότεροι από τρεις στους δέκα. Η εξοικείωση των Ελλήνων με την τεχνολογία αλλά και η ευκολία που παρέχει έχουν κάνει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σε ορισμένες κατηγορίες αγαθών και υπηρεσιών καθημερινότητα και, παρά το γεγονός ότι ακόμα ο τζίρος είναι χαμηλός, σε σχέση με τις αγορές από τα φυσικά καταστήματα, ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών και ειδικότερα οι νεότεροι το επιλέγουν για τις αγορές τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ