των ελλήνων καταναλωτών εκφράζει την ανησυχία του για τα οικονομικά του κατά τη διάρκεια των εορτών, με το 89% να προτιμά οικονομικές επιλογές για να καλύψει τις ανάγκες του. Η έρευνα της Klarna έδειξε σημαντική επίδραση του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των καταναλωτών αφού σχεδόν εννέα στους δέκα των ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν να επηρεάζονται από την κατάσταση και μάλιστα ξεπερνώντας το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 64% των Ελλήνων αναζητά οικονομικά προϊόντα, ενώ καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορτών το 67% δυσκολεύεται να αποφασίσει ποια προϊόντα θα κρατήσει και ποια θα αφαιρέσει από το καλάθι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ