Η πιο δύσκολη αποστολή για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ είναι να αλλάξουν τις συνήθειες των καταναλωτών. Πόσω μάλλον όταν αυτές έχουν ρίζες αιώνων, όπως συμβαίνει με το αγγλικό ποδόσφαιρο και τους αγώνες που διεξάγονται στην εορταστική περίοδο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ