Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τόσο εντός όσο και εκτός καλαθιού του νοικοκυριού, επιλέγουν οι έλληνες καταναλωτές στην προσπάθειά τους να μειώσουν το κόστος της δαπάνης τους. Αυτό προκύπτει από τη χαρτογράφηση των συνθηκών ανταγωνισμού στις αγορές των απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων που διεξήγαγε η Επιτροπή Ανταγωνισμού και σύμφωνα με την οποία ένα μικρό ποσοστό καταναλωτών προτίμησε τα επώνυμα προϊόντα που εισήχθησαν στο καλάθι του νοικοκυριού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ