Στη συνείδηση των περισσοτέρων, έχει περάσει ως μια εξαιρετικά ταλαντούχα ηθοποιός, η οποία εμποτίζει τον κάθε ρόλο με την ερμηνευτική της χάρη και τον παραδίδει στο πέρασμα του χρόνου με το δικό της προσωπικό αποτύπωμα. Αλλά και ως μια γοητευτική γυναίκα που, ωστόσο, προτιμά να καμουφλάρει τη σαγήνη της, προτάσσοντας το ελεύθερό της πνεύμα και τη σπινθηροβόλα ματιά της στη ζωή και τα πράγματα. Από αυτό το μοτίβο μάλλον δεν ξέφυγε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη όταν πριν από λίγες εβδομάδες συστήθηκε ξανά στο κοινό ως Φραγκογιαννού, η πρωταγωνίστρια της «Φόνισσας» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη στην κινηματογραφική μεταφορά του διηγήματος από την Εύα Νάθενα. Η ίδια, όχι μόνο μεταμορφώθηκε σε μια ώριμη, σκληροτράχηλη γυναίκα του βουνού, αλλά κυρίως σωματοποίησε την οργή της εναντίον μιας κοινωνίας που καταδικάζει τις γυναίκες στη συμφορά από τη γέννησή τους κιόλας και ενδύθηκε τον μανδύα των εγκληματικών πράξεων που κάνει. Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη έγινε μια καθηλωτική Φόνισσα με τη χαρακτηριστική ερμηνεία της, δίνοντας πρόσωπο και φωνή σε μια ηρωίδα περασμένου αιώνα, που θίγει όμως ηχηρά σημερινά ζητήματα όπως η πατριαρχία, η έμφυλη βία, ο σεξισμός και οι κοινωνικές ανισότητες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ