Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στελέχη της Τροχαίας Αττικής εντόπισαν στα ραντάρ τους όχημα να κινείται επί της λεωφόρου Σχιστού με 199 χιλιόμετρα την ώρα. Το όριο στο σημείο του οδικού άξονα που είχαν στήσει το μπλόκο τους είναι υποτετραπλάσιο, ήτοι 50 χιλιόμετρα την ώρα. Στον έλεγχο που ακολούθησε στο ΙΧ του 20χρονου οδηγού διαπιστώθηκε, μεταξύ άλλων, ότι στερούνταν δελτίου τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ). Ετσι, εκτός από τη δικογραφία που σχηματίστηκε εις βάρος του για επικίνδυνη οδήγηση, του επιβλήθηκαν και οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ήταν ένα μόνο από τα 2,84 εκατ. που, σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να έχουν περάσει τον απαιτούμενο τεχνικό έλεγχο.
Και μπορεί το φυσικό μπλόκο της Τροχαίας να ήταν στην προκειμένη περίπτωση αυτό που αποσόβησε έναν επικίνδυνο οδηγό από το να προκαλέσει μια επικίνδυνη κατάσταση με ένα επικίνδυνο όχημα, ωστόσο, το άυλο, ηλεκτρονικό μπλόκο του υπουργείου Οικονομικών είναι αυτό που αναμένεται να βάλει τάξη σε ένα σύνηθες πεδίο ανομίας. Η νέα ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ θα εντοπίζει αυτομάτως τα ανασφάλιστα οχήματα αλλά και όσα στερούνται πιστοποιητικού τεχνικού ελέγχου, επιβάλλοντας ταυτόχρονα τσουχτερά πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τους.
Και αν η ΑΑΔΕ δεν έχει το μαγικό ραβδάκι με το οποίο θα συνετίσει όλους τους έλληνες οδηγούς, έχει σίγουρα τον τρόπο να τους κάνει να σκεφτούν δύο φορές πριν γυρίσουν το κλειδί στη μίζα ανασφάλιστου και ανέλεγκτου οχήματος. Το έχει αποδείξει η ιστορία: μισό εκατομμύριο περισσότεροι οδηγοί έσπευσαν να ασφαλίσουν τα ΙΧ τους το 2017, όταν στις αρχές εκείνου του καλοκαιριού ξεκίνησε η πρώτη διασταύρωση στοιχείων.