Μπορούμε να πούμε τον χθεσινό μίνι ανασχηματισμό «στοχευμένες αλλαγές» με τον ίδιο τρόπο που μετατρέψαμε την «τρόικα» σε «θεσμούς» – το μάρκετινγκ αλλάζει, η ουσία παραμένει η ίδια, όποιο και να είναι το επικοινωνιακό πακετάρισμα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ