Μπορούμε να πούμε τον χθεσινό μίνι ανασχηματισμό «στοχευμένες αλλαγές» με τον ίδιο τρόπο που μετατρέψαμε την «τρόικα» σε «θεσμούς» – το μάρκετινγκ αλλάζει, η ουσία παραμένει η ίδια, όποιο και να είναι το επικοινωνιακό πακετάρισμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ