Η Χριστιάνα Σούλου είναι ένα εξαιρετικό κεφάλαιο στη σύγχρονη ζωγραφική. Οχι μόνο την εγχώρια αλλά και τη διεθνή. Οχι μόνο επειδή έργα της συμμετείχαν στην περίφημη Μπιενάλε της Βενετίας «Εγκυκλοπαιδικό Παλάτι» (Palazzo Encyclopedico) το 2013, στην έκθεση «Skin Fruit: Selections from the Dakis Joannou Collection» στο New Museum της Νέας Υόρκης το 2010, την 4η Μπιενάλε του Βερολίνου το 2006. Ή επειδή σχέδιά της έδωσαν το έναυσμα για τη δημιουργία μίας αιθέριας τουαλέτας που συμπεριλήφθηκε στην ελληνική resort συλλογή 2022 του οίκου Christian Dior. Ούτε επειδή πρόσφατα παρουσίασε τις ατομικές εκθέσεις της Neun neue Räume (2023) και Hommage aux mères (2018) στο ίδρυμα Fürstenberg Zeitgenössisch της Γερμανίας, το Sonnet to the Nile (2016) στο Kölnischer Kunstverein της Κολωνίας και Christiana Soulou (2016) στο ίδρυμα BALTIC Centre for Contemporary Art της Αγγλίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ