Η ντροπαλή θεά Αφροδίτη που προσπαθεί να καλύψει το γυμνό της σώμα καθώς ο γλύπτης την έχει συλλάβει τη στιγμή που έχει τελειώσει το λουτρό της στέκει απέναντι στη Σίλα Να Γκιγκ, την ανάγλυφη μορφή με το υπερμέγεθες αιδοίο που κοσμούσε τους μεσαιωνικούς ναούς της Ευρώπης. Η αυστηρή Αθηνά «συνομιλεί» με την κορυφαία περφόρμερ του καιρού μας, τη Μαρίνα Αμπράμοβιτς, η οποία αφήνει (στην κινηματογραφημένη περφόρμανς της Dragon Heads, το πρώτο έργο που υπέγραψε μετά τον χωρισμό της με τον Ουλάι) ένα φίδι να κυλάει στο σώμα της, υπό το «γρανιτένιο «βλέμμα της αιγύπτιας θεάς Σεκχμέτ, η οποία συμβολίζει τη δύναμη της ζωής. Κι όλα αυτά ενώ μία βυζαντινής τεχνοτροπίας Παναγία Βρεφοκρατούσα «συνδιαλέγεται» με ένα γυναικείου κυκλαδικό ειδώλιο που χρονολογείται το 2.500 π.Χ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ