Υπάρχει μια συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων με καλλυντικά στις ΗΠΑ που θεωρείται η Μέκκα της ομορφιάς: φέρνει πάντα μάρκες που «παίζουν» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για όλα τα βαλάντια και ποικιλία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ. Η επίσκεψη εκεί θα πάρει τουλάχιστον μιάμιση ώρα – αν όχι για να γεμίσει το καλάθι, σίγουρα μετρώντας την αναμονή στο ταμείο. Τα Χριστούγεννα, οι εξορμήσεις των γυναικών στα συγκεκριμένα καταστήματα, που μένουν όλες τις ώρες γεμάτα, τις έφεραν αντιμέτωπες με μια νέα πραγματικότητα: άρχισαν να παλεύουν για την τελευταία κρέμα με δεκάχρονα κορίτσια. Και όχι για οποιαδήποτε κρέμα, αλλά για την καλύτερη αντιρυτιδική, αυτή που προμοτάρεται στο Tik-Tok για την ποιότητα της ρετινόλης της και έχει για σήμα έναν μεθυσμένο ελέφαντα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ