Η πτώση των υδάτων στη διώρυγα του Παναμά λόγω της ξηρασίας υποχρεώνει τη Maersk να τροποποιήσει τα δρομολόγια των πλοίων της στις γραμμές μεταξύ Αμερικής και Ωκεανίας και να αξιοποιήσει και τα τρένα. Ετσι, τα πλοία που χρησιμοποιούσαν προηγουμένως τη διώρυγα του Παναμά θα την παρακάμπτουν και θα χρησιμοποιούν μια σιδηροδρομική γραμμή μήκους 80 χιλιομέτρων που συνδέει τη μία πλευρά του Παναμά με την άλλη. Τα πλοία του Ειρηνικού θα αφήνουν στην Μπαλμπόα του Παναμά φορτίο με προορισμό τη Λατινική και τη Βόρεια Αμερική και θα παραλαμβάνουν φορτίο με προορισμό την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ