Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας βιομηχανικών ερευνών IBISWorld, η Γαλλία είναι η χώρα με τους μεγαλύτερους τζίρους σουπερμάρκετ πανευρωπαϊκά. Εχει όμως μόνο το 1% των συνολικών πωλήσεων της PepsiCo παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για το 2022. Η δε Carrefour είναι υπεύθυνη μόλις για το 0,25% των συνολικών πωλήσεων της PepsiCo στις τέσσερις χώρες όπου δεν διατίθενται προσώρας τα προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας, όπως δήλωσε στη «Wall Street Journal» ο Κάλουμ Ελιοτ, αναλυτής μετοχών της Bernstein. Ακόμα κι έτσι, πάντως, η Carrefour και η εκάστοτε αλυσίδα σουπερμάρκετ με παρουσία σε πολλές – και μεγάλες – αγορές έχει πολύ μεγαλύτερη διαπραγματευτική ισχύ απέναντι σε κολοσσούς των τροφίμων από ό,τι ένα ελληνικό σουπερμάρκετ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ