Ολυμπιακών Αγώνων η μετάλλαξη, και από όραμα του Βικέλα και του Κουμπερτέν γίνονται Ολυμπιακοί της Coca-Cola, της Kawasaki, της British Petroleum, του City και της Rolls Royce. Ολυμπιακοί των αναβολικών και των θανατηφόρων ντόπινγκ. Και από πόνημα αγνών προθέσεων, με βαθύτατο θρησκευτικό χαρακτήρα στην αρχαία Ολυμπία, και από γέρας βράβευσης προσπαθειών ένα δάφνινο στεφάνι στον νικητή, στήσιμο ανδριάντα του στο Πάνθεον της Ολυμπίας και στη γενέτειρα πόλη του, γίνεται θέαμα θηριομαχίας στις αρένες και στο Κολοσσαίο της Ρώμης, διασκέδαση εξωνημένων θεατών που ακόρεστα ζητούν αίμα και ανθρωποσφαγή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ