Τι χρειάζεται για να αλλάξει η γνώμη ενός ατόμου; Καθώς η παραγωγική (generative) τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται περισσότερο σε συστήματα για πελάτες – σκεφτείτε τις τηλεφωνικές κλήσεις που μοιάζουν με ανθρώπινες ή τα διαδικτυακά chatbots –, δημιουργείται ένα ηθικό ερώτημα που πρέπει να εξεταστεί ευρέως.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ