Τι χρειάζεται για να αλλάξει η γνώμη ενός ατόμου; Καθώς η παραγωγική (generative) τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται περισσότερο σε συστήματα για πελάτες – σκεφτείτε τις τηλεφωνικές κλήσεις που μοιάζουν με ανθρώπινες ή τα διαδικτυακά chatbots –, δημιουργείται ένα ηθικό ερώτημα που πρέπει να εξεταστεί ευρέως.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ