Φουντώνει ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους παρόχους ενέργειας με αφορμή τα νέα τιμολόγια ρεύματος, με νέα υβριδικά προϊόντα να κάνουν την εμφάνισή τους, δίνοντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παρέχονται σταθερές τιμές για περίοδο μικρότερη των 12 μηνών. Βασικός στόχος είναι η εδραίωση των εταιρειών στα μερίδια αγοράς ενόψει του Φεβρουαρίου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ