Τα πρώτα εργοτάξια του νέου σιδηροδρομικού έργου που ξεκίνησε στη Δυτική Αττική, για την αναβάθμιση του προαστιακού σιδηροδρόμου από τα Ανω Λιόσια μέχρι τα Μέγαρα, επιθεώρησε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας. Το έργο, προϋπολογισμού περίπου 96 εκατ. ευρώ, εντάχθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ η ολοκλήρωσή του, με φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ, αναμένεται σε περίπου δύο χρόνια. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, όπως τόνισε ο κ. Σταϊκούρας, «θα εξασφαλίζονται γρήγορες και οικονομικές μετακινήσεις για τους επιβάτες, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους οδικούς άξονες της περιοχής, καλύτερες εμπορευματικές μεταφορές, αναβάθμιση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας με αναπηρία». Το έργο, συνολικού μήκους 34,6 χλμ., αφορά την κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηροδρόμου από τα Ανω Λιόσια έως τα Μέγαρα, εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο. Η γραμμή, κατά τη λειτουργία της, θα εξυπηρετεί έξι οικισμούς (Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Λουτρόπυργος, Νεράκι, Νέα Πέραμος και Μέγαρα) και στο εμπορευματικό σκέλος τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ Ασπροπύργου και Ελευσίνας. Συνολικά, προβλέπονται επτά στάσεις (ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπρόπυργος, Βαμβακιά, Ελευσίνα, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργος, Νέα Πέραμος), ενώ υπάρχει πρόβλεψη μετεπιβίβασης επιβατών από τον κλάδο αυτό του προαστιακού στις γραμμές του υφιστάμενου δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου (ΣΚΑ – Κιάτο, Σταθμός Ν. Λιόσια και Στ. Μεγάρων). Η νέα γραμμή θα συνδέσει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ