Τρεις άνθρωποι που παρά τη θέλησή τους θα «εγκλωβιστούν» χριστουγεννιάτικα σε ένα σχολείο, όπου ο καθένας βρίσκεται για διαφορετικούς λόγους, είναι το ανθρώπινο υλικό που ο Αλεξάντερ Πέιν χρειάστηκε για να φτιάξει μία από τις πιο αγαπησιάρικες και συγχρόνως μελαγχολικές ταινίες που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι είναι «Τα παιδιά του χειμώνα» (The holdovers, ΗΠΑ, 2023) που, όπως έγινε γνωστό την περασμένη Τρίτη, διεκδικούν πέντε Οσκαρ – συμπεριλαμβανομένου του καλύτερης ταινίας. Δεν είναι ακριβώς παιδιά, βέβαια, όμως ο Πέιν έτσι περίπου τους αντιμετωπίζει: ο αυστηρός, μοναχικός καθηγητής Ιστορίας με την καλή κατά βάθος, σχεδόν παιδική καρδιά (Πολ Τζιαμάτι – υποψήφιος για το Οσκαρ α’ ρόλου), ο έφηβος, καλοκακομαθημένος μαθητής με την «ανάρμοστη συμπεριφορά» (Ντόμινικ Σέσα) και η μαύρη μαγείρισσα της σχολής που παρά το πλατύ χαμόγελο και την εξωστρέφεια που τη διακρίνει κρύβει μέσα της πολύ βαθύ πόνο (Ντα’ Βιν Τζόι Ράντολφ – υποψήφια για το Οσκαρ β’ ρόλου).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ