Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο των σουπερμάρκετ με τους καταναλωτές να έχουν δαπανήσει το 2023 στις διαδικτυακές αγορές τους 306 εκατ. ευρώ, δηλαδή 15% περισσότερα από το 2022, χωρίς να περιλαμβάνονται οι παίκτες με δικές τους αποθήκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ