Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο των σουπερμάρκετ με τους καταναλωτές να έχουν δαπανήσει το 2023 στις διαδικτυακές αγορές τους 306 εκατ. ευρώ, δηλαδή 15% περισσότερα από το 2022, χωρίς να περιλαμβάνονται οι παίκτες με δικές τους αποθήκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ