Στην αρχή τους ενόχλησε η επιλογή του τόπου. Θα προτιμούσαν, έλεγαν ον και οφ δε ρέκορντ, κάποια από τις περιοχές που επλήγησαν από πυρκαγιές ή πλημμύρες. Μετά μοιράστηκαν την αγωνία τους μην ευτελιστεί το κόμμα, μη βγει απ’ τη σκαλέτα των δελτίων ειδήσεων για να μπει σε εκείνες των πρωινάδικων εξαιτίας του κοσμοπολίτικου νησιού. Ορισμένοι είχαν θέμα και με τη φόρμα της σύναξης. Ηταν πολύ αμερικάνικη για τα αριστερά γούστα. Τα εταιρικά πρότυπα πάνω στα οποία πατούσε ίσως μόλυναν τον ριζοσπαστισμό τους. Τελικά, βέβαια, μόνο τρεις δεν βρέθηκαν στο σαλόνι του αρχηγικού εξοχικού, ενώ πολλοί θέλησαν να διαφημίσουν την 11ωρη εργασία τους και το έργο το οποίο παρήγαγαν χάρη στο business trip. Η ζέση με την οποία το περιέγραψαν, ωστόσο, δημιουργεί εύλογες απορίες: φτάνουν μία ή δυο τέτοιες συναντήσεις τον χρόνο για να αλλάξει ο ΣΥΡΙΖΑ μοντέλο λειτουργίας; Το PowerPoint κάνει θαύματα; Ή μήπως έχει κι αυτό τα όριά του;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ