Στα 133,4 εκατ. ευρώ υπολογίζεται η αξία της αγοράς αγελαδινού γιαουρτιού στην Ελλάδα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αν και παραμένουν ισχυρές στα επώνυμα προϊόντα, να ενισχύονται και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ειδικά εκείνων που μπήκαν στο καλάθι του νοικοκυριού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ