Δεν ξέρουμε ακόμα αν ο Κώστας Πολυχρονόπουλος είναι ρόλος ή πραγματική ζωή. Βλέπουμε τις φωτογραφίες από την περίοδο πριν γίνει «Αλλος Ανθρωπος». Κουστουμάκι, καλό αυτοκίνητο, μπουζούκια. Και από δίπλα έρχονται οι πληροφορίες για υπερβολική ροπή προς τον τζόγο. Και όσο τα βλέπεις, τόσο αναρωτιέσαι αν, τελικά, οι δράσεις, η εμφάνιση, το ύφος του ανδρός, δεν ήταν τίποτα λιγότερο από υποστηρικτικά μέσα ενός ρόλου. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο, αν όλο αυτό ήταν μεταμφίεση, τότε, βγάζοντας την ηθική από τη μέση, δεν μπορείς να μη σταθείς με δέος στην ευρηματικότητα και στο ταλέντο του ανθρώπου. Διότι σε αυτήν την περίπτωση, μιλάμε για πραγματικό καλλιτέχνη που είδε την ευκαιρία, δημιούργησε τον ρόλο και το πλαίσιο και υλοποίησε το σχέδιο με αριστοτεχνικό τρόπο. Ο Πολυχρονόπουλος ανακάτευε το καζάνι με ένα κουπί από βάρκα μεταναστών. Μόνο και μόνο για αυτήν την ιδέα σηκώνεσαι όρθιος και χειροκροτάς καθώς τον βλέπεις να βαδίζει προς τον εισαγγελέα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ