Η σύνθεση πρωτότυπης μουσικής για ένα θεατρικό έργο εμπεριέχει δυο βασικές προκλήσεις: την αναζήτηση του κεντρικού θέματος και το αν υπάρχει μελωδία ήδη μέσα στο κείμενο. Πόσω μάλλον όταν αυτό φέρει την υπογραφή του Γιώργου Βέλτσου. Ο λόγος για το «Προσδοκώ», τη νέα παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, που ανεβαίνει στο Φουαγέ του Θεάτρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών από τις 17 του μήνα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ