Στο σύμπαν της μόδας, ο Φεβρουάριος, μήνας των βραβείων και των εορταστικών εμφανίσεων, διεκδικεί να πρωταγωνιστήσει και να κλέψει από τη ροή του γραμμικού χρόνου εργασίας, να αντισταθεί ακόμη και στην καρναβαλική ανυποταξία και να προτείνει το εύρημα μιας νέας υποκρισίας ως τάση ευσυνείδητης κατανάλωσης εκείνων που διαβαίνουν το κατώφλι της δημοφιλίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ