Παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο Kamsarmax bulk carriers διπλού καυσίμου μεθανόλης τοποθέτησε η Diana Shipping, όπως ανακοίνωσε χθες. H αξία κάθε παραγγελίας ανέρχεται σε 46 εκατ. δολ. και θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία Tsuneishi Group (Zhoushan) Shipbuilding Inc. στην Κίνα. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία στο δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα. Τα πλοία μπορούν να λειτουργούν εναλλάξ είτε με μεθανόλη είτε με μαζούτ. Οταν τροφοδοτούνται με πράσινη μεθανόλη, τα πλοία έχουν σχεδιαστεί ώστε να παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου με βάση τη μεθοδολογία αξιολόγησης του κύκλου ζωής (ΑΚΖ) του καυσίμου well-to-wake (WTW).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ