Η Gen Z (γεννηθέντες 1997 – 2012) είναι μεν ευαισθητοποιημένη για τα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής, όμως παρουσιάζει ένα πιο «κυνικό» καταναλωτικό προφίλ σε σύγκριση με τη γενιά των Millennials (1981 – 1996), σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) σχετικά με τις καταναλωτικές συμπεριφορές των νέων ηλικίας 18-25, την οποία παρουσιάζουν σε αποκλειστικότητα «ΤΑ ΝΕΑ».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ