Για να κατανοήσουμε το «φαινόμενο Erdem», στον οποίο το Βρετανικό Μουσείο παραχώρησε την αίθουσα Νταβίν με τα Γλυπτά του Παρθενώνα, θα πρέπει να αναζητήσουμε τη θέση του σχεδιαστή σε αυτό το οικονομικό και ευρύτερα πολιτισμικό σχήμα της βρετανικής μόδας. Ο Ερντέμ Μοράλιογλου είναι ζωτικό τμήμα της παραπάνω από 20 χρόνια. Τόσο με τις βραβεύσεις του όσο και με την επιλογή ρούχων του από την πριγκίπισσα της Ουαλίας Κέιτ Μίντλεντον, αλλά και με τις εξαγωγές επίσημων δημιουργιών του στα κόκκινα χαλιά του Χόλιγουντ, των Καννών, της Βενετίας και στα γκαλά του Ινστιτούτου Μόδας της Νέας Υόρκης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ