Στα ΑΕΙ, πάντως, οι επικοινωνιακές επιλογές του κόμματος δεν θυμίζουν την προηγούμενη κλασικού τύπου προσέγγιση: στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιστρατεύονται hashtags όπως το #ΝΔ_τα_παιδΕΙα_παίζει, γραφήματα για τις ρυθμίσεις που απαιτoύνται στο πεδίο των μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων, τα οποία απευθύνονται στη νέα γενιά και καθημερινές απαντήσεις στις προκλήσεις των στελεχών της ΝΔ, είτε από το γραφείο Tύπου είτε από τον Ανδρουλάκη και τον αρμόδιο τομεάρχη, Στέφανο Παραστατίδη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ