Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα αυξάνει τις αποστάσεις των ταξιδιών των δεξαμενοπλοίων όπως και όλων σχεδόν των πλοίων, καθώς αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ και αντ’ αυτού προχωρούν μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας. Η κατάσταση αυτή, που επηρεάζει θετικά την αγορά των δεξαμενοπλοίων καθώς αυξάνει τη ζήτηση πλοίων παρά τη συγκράτηση της ζήτησης πετρελαίου από την παγκόσμια οικονομία, αναμένεται να διαρκέσει σύμφωνα με τη ναυτιλιακή οργάνωση Bimco μέχρι το τέλος Ιουνίου 2024.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ