Στην παγκόσμια δραματουργία (όχι σε όλη, στην σπουδαία), ο βασικός χαρακτήρας πρωταγωνιστεί συχνά διά της απουσίας του. Ο Γκοντό πρώτα απ’ όλα στον Μπέκετ, ή ο Από μηχανής θεός στο αρχαίο δράμα. Αλλοτε πάλι, καταφθάνει μεταμφιεσμένος κι αγνώριστος για να κορώσει την αναμονή και να κηρύξει την διάψευση στα άλλα πρόσωπα του έργου, όπως π.χ. ο Παγοπώλης (έρχεται) του Ευγένιου Ο’ Νηλ. Παρασύρομαι όμως και δεν θα ‘πρεπε. Θα τα ψάξω κι αργότερα όλα αυτά, όταν δεν θα είμαι εδώ να σας πρήζω.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ