Παρά τις διαφορετικές εκτιμήσεις για τις προοπτικές της ζήτησης υπερδεξαμενόπλοιων (Very Large Crude Carriers – VLCC), η γενική προσδοκία είναι ότι οι ναύλοι στον συγκεκριμένο τομέα θα παραμείνουν ισχυροί τα επόμενα δυο χρόνια λόγω της έλλειψης σημαντικών παραδόσεων νέων πλοίων το 2024 και το 2025. Οπως αναφέρει ο οίκος αναλύσεων Poten, κύριος παράγοντας που καθορίζει την πορεία της αγοράς VLCC είναι η χαμηλή προσφορά χωρητικότητας. Ωστόσο, στους τελευταίους μήνες, φαίνεται να υπάρχει μεγαλύτερη «όρεξη» για νέες παραγγελίες, με αρκετούς πλοιοκτήτες να σπεύδουν στα ναυπηγεία, παρά τις υψηλές τιμές ναυπήγησης και τους σχετικά μεγάλους χρόνους παράδοσης. Δεν βρισκόμαστε ακόμη στην επικίνδυνη ζώνη, αλλά μια επιτάχυνση των παραγγελιών VLCC θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο μια βιώσιμη ανάκαμψη της αγοράς, προειδοποιεί ο Poten.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ