Η Τουρκία ανέβηκε δέκα θέσεις στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας στον Παγκόσμιο Δείκτη Ηπιας Ισχύος του διεθνούς οργανισμού αξιολόγησης branding, Brand Finance, με την τουρκική προεδρία να πανηγυρίζει. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Δείκτη Ηπιας Ισχύος 2024 που παρουσίασε η Brand Finance, η Τουρκία κατέλαβε τη 18η θέση μεταξύ 193 χωρών στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ