Η επικοινωνιακή πρακτική ήταν μοντέρνα σε περασμένες δεκαετίες. Παρ’ όλα αυτά, οι αυτοψίες του εκάστοτε αρμόδιου για την αγορά υπουργού στα σουπερμάρκετ, συνοδεία τηλεοπτικών καμερών, συνεχίστηκαν και μετά το 2019 – ο προκάτοχος του νυν πολιτικού προϊσταμένου του υπουργείου Ανάπτυξης τις πήγε στην άκρη τους, ποζάροντας με ένα πακέτο μακαρόνια στα χέρια προκειμένου να διαφημίσει την κυβερνητική πρωτοβουλία κατά των αυξημένων τιμών που πήρε το όνομα «καλάθι του νοικοκυριού».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ